Direct antwoord op je vraag
Hoe weet ik welke data beschikbaar zijn?
Alle gegevens die je nodig hebt om te reserveren staan op de cadeaubon. Aan de
hand van die gegevens kan de houder van de cadeaubon zelf reserveren. Alle
cadeaubonnen (vanaf 31-12-2021) zijn twee jaar geldig. De houder van de
cadeaubon kan zo altijd een geschikte datum kiezen. Het is helaas niet mogelijk de
beschikbare datums in te zien voordat je een cadeaubon aanschaft.
Kan ik een cadeaubon verlengen?
De belevenis dient voor de vervaldatum van de cadeaubon uitgevoerd te zijn.
Wanneer je cadeaubon is verlopen kan deze niet opnieuw worden geactiveerd of worden verlengd.
Tot 1 januari 2023 hebben wij een verlengings-regeling gehanteerd voor alle cadeaubon houders die gedurende
de corona-periode geen gebruik hebben kunnen maken van hun cadeaukaart. De meldingstermijn voor deze
regeling is vanaf 1 januari 2023 verstreken. Dat betekent dat wij geen verlopen cadeaukaarten meer verlengen.
De belevenis dient voor de vervaldatum van de cadeaubon uitgevoerd te zijn.
Kan ik mijn cadeaubon omruilen?
Ja, je kunt een cadeaubon op elk moment en onbeperkt gedurende de
geldigheidsperiode omruilen voor een andere cadeaubon met een lagere, dezelfde of
hogere waarde. Kies je een cadeaubon met een lagere waarde, dan blijft het
restbedrag staan op jouw vorige bon en bij een duurdere cadeaubon kun je het
restbedrag bijbetalen. Jouw nieuwe cadeaubon is net zo lang geldig als jouw vorige
bon. Je kunt dit eenvoudig online regelen via www.belevenissen.nl/inwisselen.
Wat is de levertijd?
Je ontvangt de cadeaubon binnen een paar minuten na bestelling in je mailbox
(check ook altijd de ongewenste/spam e-mail).
Bestelling niet ontvangen? In de
omschrijving van je bankafschrift is het ordernummer van je bestelling vermeld (zes
cijfers). Wil je een print screen maken van de volledige omschrijving en mailen naar
info@belevenissen.nl? Dan controleren wij je gegevens en sturen we de
cadeaubon(nen) z.s.m. naar je op.